Jeigu jūsų anglų kalba būtų tobulesnė ar galėtumėte pagerinti savo įmonės rezultatus arba uždirbti jai daugiau pinigų? Įtikinti organizaciją, kurioje dirbate apmokėti jūsų kursus bus daug lengviau, jeigu turėsite aiškų planą. Pasinaudokite toliau išvardintais patarimais.
1. Aiškiai žinokite ką norite išmokti.
Susidarykite sąrašą dalykų, kuriuos norite pasiekti ir kaip nauji kalbos įgūdžiai padės tai padaryti.
Agnė dirba tarptautinėje įmonėje. Jos
anglų kalba jau yra pakankamai gera,
tačiau ji juto, kad klientai ir kolegos
neretai ją neteisingai supranta dėl jos
stipraus akcento. Jam sušvelninti, Agnė
nusprendė padirbėti individualiai su
mokytoju. Šiuo atveju, Agnė aiškiai
suprato konkretų mokymosi tikslą ir
greitai pasiekė puikių rezultatų.
Jūsų pasiūlymas darbdaviui turėtų nurodyti kiek mokymai kainuos, kiek laiko jie užtruks, kur vyks bei jūsų poreikio/apsisprendimo mokytis priežastis. Jei įmanoma, atkreipkite darbdavių dėmesį į teigiamus rezultatus iš praeitų mokymų. Pasiūlykite vadovui kelis variantus ir atminkite, kad pigiausias variantas retai kada būna geriausias.
2. Aiškiai supraskite kodėl jums reikia mokymų
Geriausias būdas pagrįsti investiciją į jūsų tobulėjimą yra paaiškinti kaip esama spraga jums trukdo padėti įmonei pasiekti jos išsikeltus tikslus. Jeigu darbą įmonėje pradėjote kitoje pozicijoje, nei dirbate dabar, atkreipkite darbdavio dėmesį ir į tai kokių įgūdžių jums trūksta.
Jonas įmonėje dirbo jau kurį laiką, kai
jam pasiūlė aukštesnę poziciją. Naujos
pareigos taip pat reiškė, kad Jonui teks
ruošti prezentacijas angliškai, moderuoti
konferencijas ir kitus renginius bei
apmokyti tarptautinius klientus.
Pradėjęs naują darbą, Jonas suprato,
kad jam reikia sustiprinti savo formalios
anglų kalbos žinias, kad galėtų
susidoroti su naujos pozicijos keliamais
iššūkiais. Po aštuonių savaičių verslo
anglų kalbos ir keturių savaičių specializuotos kalbos kursų, Jonas pasiekė savo tikslą, o
įmonė mielai apmokėjo jo pamokas.
Neapsiribokite tik bendrine anglų kalba. Anglų Kalbos Akademijoje mokome ir specializuotos profesinės kalbos bei verslo anglų kalbos.
3. Supraskite ir suderinkite savo ir organizacijos, kurioje dirbate tikslus.
jam pasiūlė aukštesnę poziciją. Naujos Parodykite kaip įgavę naujų žinių galėsite atlikti darbus, kuriuos jūsų organizacija perka iš kitų organizacijų arba apskritai šiuo metu nedaro bei kaip tai sutaupys jiems pinigų arba padės sukurti daugiau įplaukų. Suderinus asmeninius tobulėjimo poreikius ir įmonės strateginius tikslus arba verslo planą padės tuomet, kai pristatinėsite savo mokymų pasiūlymą.
4. Kiekybiškai įvertinkite naudą
Naudokite SMART (s-specific; m-measurable; a-attanable; r-relevant; t-timely) metodą savo mokymų pasiūlymo kūrimui. Sukurkite konkretų (specific), išmatuojamą (measurable), pasiekiamą (achievable), prasmingą (relevant) ir laike apribotą (time-bound) pasiūlymą. Visuomet atminkite, kad jūsų pasiūlymas turi būti logiškas ir turėti prasmę tiems žmonėms, kurie jį tvirtins.
Apgalvokite kaip galėtumėte pademonstruoti kiekybiškai išreikštą investicijų grąžą (ROI). Pavyzdžiui, apskaičiuokite ar didesni pardavimai ateinančiais metais kompensuotų mokymų išlaidas. Jei mokymai jums būtini tam, kad galėtumėte tinkamai atlikti savo pareigas arba kad galėtumėte kilti karjeros laiptais, pabrėžkite tai. Pavyzdžiui, teisininkui, norinčiam dirbti su tarptautiniais klientais, reikia teisinės anglų kalbos.
5. Paskirkite susitikimą savo pasiūlymui aptarti
Pristatykite savo pasiūlymą akis į akį arba virtualiai, ne elektroniniu paštu. Bendraujant akis į akį, galėsite atsakyti į iškilusius klausimus ir išklausyti pastabas. Jei jūsų pasiūlymas nebus patvirtintas, svarbu sužinoti kodėl. Šios žinios suteiks jums galimybę suprasti, pergalvoti ir, galbūt, pakeisti savo pasiūlymą.
Sėkmės!
コメント